dinsdag 17 februari 2015

Liftkaart #81

- Deze challenge wordt mede mogelijk gemaakt door "Bij Oma Dee" -

Goedemorgen!

Leuk dat jullie weer langskomen voor de nieuwe liftkaart! Deze keer heb ik, Cornelie, deze uitgezocht, in de hoop toch weer eens wat anders te doen, en jullie te blijven uitdagen!

Het origineel is van Joni!


Met diverse kleuren inkt een kaart opbouwen, wat achtergrond stempels, en een label. Ik vond het een gave kaart om te liften, ook al ben ik zelf ook geen echte stempelaar, wel heel erg leuk om te doen!

Mieke onze meelifster van deze keer werd ook helemaal uit haar comfortzone gehaald, maar maakte er een heel mooie frisse lift van!


Natuurlijk hebben Marjan en ik ook een versie gemaakt.


Marjan was helemaal blij met deze challenge, en dat spat ook van haar kaart af!


Zelf ben ik met m'n favoriete kleurtjes aan de slag gegaan!

Ik hoop dat jullie, ondanks dat het misschien niet helemaal je ding is, toch de uitdaging aangaan!

Je kunt je kaart linken tot vrijdag 27 februari 18.00 uur linken!

Natuurlijk hebben we voor de winnares weer een leuke prijs, en die wordt deze keer weer verzorgd door "Bij Oma Dee"!


Beide sets stempels van "Every Dee", het nieuwe stempel merk van Miranda van "Bij Oma Dee"!
Zeer bruikbare stempels van Amerikaanse kwaliteit!
Gaaf toch?

Natuurlijk weer heel veel succes en plezier met het maken!

Groetjes van Marjan & Cornelie

15 opmerkingen:

  1. Wat een gave liftkaart plus uitwerkingen, en een superprijs te winnen! Ik ga een poging wagen!

    Liefs,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om een keer te proberen ik heb nog nooit zoiets gemaakt maar lijkt me wel heel leuk om een keer te proberen. En jullie hebben ook hele mooie voorbeelden gemaakt.
    Groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat en gaaf kaartje en wat een mooie voorbeelden!! Ik ga zeker meedoen! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super wat een leuke uitdaging! Het inspireert mij enorm!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een uitdaging! De prijs is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave kaart hebben jullie uitgekozen om te liften, voor mij wel een beetje buiten mijn comfort zone, maar ik wil het toch gaan proberen. Jullie uitvoeringen geven in ieder geval een hoop inspiratie, ze zijn echt héél mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Comfortzone of niet, wat een mooie voorbeeldkaarten! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt een geweldige liftkaart; ik broei al op een idee:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben de laatste tijd enorm bezig met achtergrondjes maken van ecoline.
    Zo leuk en mooi om te maken.
    Ik ga zeker meedoen, leuk hoor.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat weer een leuke lift

    natuurlijk lift ik weer mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn allereerste liftkaart en ik vond het superleuk:0)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gave liftkaart. Ik ga zeker meedoen.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. liften... nog nooit van gehoord! dank zij jullie gaat er een wereld voor mij open haha. ik waag een poging!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super gave kaart hebben jullie uitgezocht, voor mij de trigger om eindelijk weer eens mee te doen met een uitdaging!
    Bovendien inspireren de voorbeeldkaarten enorm.....
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jemig, bizar veel prachtige inzendingen al! Ik blijf mij verbazen als ik de inzendingen bekijk. Succes met kiezen straks!!

    BeantwoordenVerwijderen