dinsdag 24 juni 2014

Liftchallenge #69

*** Deze challenge wordt mede mogelijk gemaakt door Knutsel&Zo ***

Hoi!

Op naar de volgende Liftchallenge!

Bij de vorige challenge met de shakerscards was er geen sprake van een te liften kaart, daar was het echt een eigen idee om te bedenken, dat hebben jullie ook erg leuk gedaan !
Maar deze keer staat het liften weer centraal. Ik vond deze kaart op Pinterest, hij is van Vicky en haar blog vind je hier
Ik vind dit een heel mooi design en ook goed passend bij de tijd van het jaar.



 Onze gastdesigner Miranda maakte er haar heel eigen versie van, gaaf!


Cornelie gaf er ook echt haar eigen draai aan, is die koe niet geweldig?


 Het mooie kaartje van Nadine heeft een verrassend effect, dat kun je op haar blog goed bekijken:


En ik liftte de kaart vrij letterlijk, omdat ik het zo'n mooi ontwerp vind:



Zoals je ziet is het best een heel toegankelijke liftkaart!
We zijn benieuwd waar jullie op komen en hopen dat jullie weer gezellig meedoen met ons!


Onze sponsor is deze keer Karin van Knutsel&Zo, zij stelt een mooie prijs beschikbaar.



Voor deze kaart heb je de tijd tot vrijdagavond 4 juli 18.00 uur.
We wensen jullie veel plezier en succes!

Groetjes, van Marjan, Nadine en Cornelie



9 opmerkingen:

  1. Superrrleuke liftkaart weer en wat ook weer inspirerende voorbeeldkaarten van jullie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja wederom een prachtige liftkaart en wow wat een geweldige voorbeelden weer. Proesst die KOE is het einde.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een geweldig mooie liftkaart van Vicky, ik hoop dat ik de tijd ervoor kan vinden, de weken vliegen hier zo snel voorbij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave liftkaart. Ook deze keer heb ik weer een poging gewaagd, waarbij ik de kaart een kwartslag heb gedraaid. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooo deze is wel heel leuk! Na een stop, ben ik weer terug en ga zeker weer meedoen! Heb nu al zin om te gaan beginnen :-) Super voorbeelden allemaal!! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is leuk zeg! Het linken ga wat problemen, maar als het goed is is het nu gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Soms moet je even wachten voordat de kaar erbij staat. Maar het is gelukt Tynke, leuk, dank je wel!

      Verwijderen
  7. Ik heb voor het eerst meegedaan! Leuk hoor!!!

    Groetjes,
    Marcita

    BeantwoordenVerwijderen