dinsdag 5 maart 2013

LC#37

Goedemorgen allemaal!

Gisteren lazen jullie al wie er de vorige keer gewonnen heeft, dus daarom maar meteen van start met onze nieuwe challenge. Deze keer is Marjan aan de beurt voor het uitzoeken van de liftkaart en deze kaart is het geworden: gemaakt door Amy Sheffer

Wij denken dat dit een model is dat zich leent voor verschillende stijlen kaarten.



Onze uitwerkingen laten dat alvast een beetje zien:

Allereerst die van onze meeliftster Chantal:


Cornelie

Marjan

Nadine

Zoals jullie zien vier heel verschillende kaartjes!

We zijn heel benieuwd naar die van jullie en hopen dus dat er veel inzendingen zullen volgen.

Wij worden deze keer gesponsord door Miekelotte:


Miekelotte is een kleine (web)winkel, gevestigd in Almere. We verkopen met name stempels, stempelbenodigdheden en een grote hoeveelheid verschillende stansen. Onze stempels beslaan een breed assortiment. Het zijn ongeveer 65 merken zowel op hout, clingmounted, unmounted en clear, waaronder +/- 1.300 Magnolia-afbeeldingen, HeinDesign, JudiKins, Sheena Douglass, Northwoods Ruberstamps, Stampendous. Voor bijna elke stijl hebben we wel iets moois in huis.
Regelmatig worden er ook workshops bij ons georganiseerd met Neline Plaisier of Ineke Bezemer. De winkel is open van af 10.00 uur. Maar het is eenvrouwszaak, dus als ik er niet ben, is de winkel dicht. Het is dus raadzaam eerst te bellen voordat je de winkel bezoekt. Hopelijk mag ik je eens begroeten in de winkel of via de website. Groetjes Aya 


Aya heeft een leuke prijs voor de winnares van deze challenge:

  Een Spellbinders stans

Voor deze challenge kun je je kaart linken tot zaterdag 16 maart 12.00 uur 
Doen jullie weer mee? Succes alvast!

Groetjes van Cornelie, Nadine en Marjan



17 opmerkingen:

  1. Wow gave challenge en idem kaarten van het team leuk dat ze zo verschillend zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige inspirerende voorbeelden. Deze lift heb ik precies nodig! Bedankt!! Ik hoop dat het gaat lukken deze week.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heerlijke kaart om te liften, heb er zin in

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooie voorbeeldkaarten weer dames, hij staat op mijn "to do" lijstje, hopelijk red ik het op tijd, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo dit ziet er prachtig uit met al die verschillende voorbeelden dat lokt uit tot meedoen?
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige lift en jullie voorbeelden zijn dan ook all3 weer helemaal mooi !!!! Eens kijken of ik deze week tijd vind om mee te doen :) Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zucht, zucht, geloof dat het linken gelukt is !
    Was weer een erg leuke lift !
    Tot de volgende keer !
    !neke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oeps...voor het eerst meegedaan met deze lift Challenge ..
    ik hoop dat ik het goed gedaan heb! en dat het linken gelukt is!
    het URL vakje werd nl niet blauw??!!
    groetjes,
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeps. Gelukt, denk ik.
    Mijn nichtje heeft meegeholpen en ik hoop, dat het nu goed is gegaan.
    Heel iets anders dan ik vroeger maakte.
    Vond het wel een uitdaging.
    gr en succes,
    leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Volgens mij hebben jullie bij de weergoden expres zo'n druilerige dag besteld, hihi! Mooi zo, want dat gaf me eindelijk weer eens de kans om mee te doen met de liftchallenge! Hopelijk komen er nog véél meer inzendingen, de liftkaart en jullie voorbeelden zijn in elk geval SUPER! groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk deze lift challenge!
    Dit is de eerste keer dat ik aan zo'n challenge meedoe.
    Leuke voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke challenge om te maken!
    Groetjes,
    Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hartstikke leuke liftkaart meiden en hele toffe uitwerkingen. Leuk om te zien dat er zoveel mensen meedoen!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gave liftkaart!! Ik ga proberen weer mee te doen.. Alle voorbeelden zijn ook helemaal super! Mooi gedaan allemaal!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gave liftkaart, weer echt een top-challenge! Mooie DT voorbeelden, je ziet de te liften kaart er in terug met bij elk een eigen touch :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze liftkaart was leuk om te maken.
    Ik probeer de link van het blog bij mijn bericht te krijgen, maar dat gaat steeds mis helaas.
    Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke challange weer en ik zie dat ik niet de enige ben die moeite heeft met het "linken" maar het is weer gelukt. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen