dinsdag 19 februari 2013

Liftchallenge #36 !

Goedemorgen lifters!

Daar zijn we alweer met een nieuwe lift. Je krijgt direct zin in het voorjaar als je dit vrolijke kuikentje ziet, maar het hoeft niet een voorjaars kaart te worden, dat mogen jullie helemaal zelf invullen!


Onze Belgische meeliftster Lindeke heeft ook haar best gedaan op deze mooie lift in bruintinten:



En ook wij hebben er alle drie onze eigen draai aan gegeven, kijk maar eens naar de volgende kaarten!


Marjan heeft voor een vlinder gekozen.


Nadine vond het kuikentje zó lief!!


Cornelie had trek in een cupcakeje!

Leuke kaart om mee te werken, weer eens een ander model, en je kan het verder helemaal naar je eigen zin en smaak invullen!

Natuurlijk hebben we ook deze challenge weer een sponsor en dat is deze keer



't kleinste, maar meest knusse en overvolle scrapwinkeltje van Nederland! Voor al uw benodigdheden op het gebied van scrappen, kaarten maken en home decoration in nostalgische en landelijke stijl. 


Elly heeft weer een leuke prijs beschikbaar gesteld!



De hartjes stansen en de nieuwe paperpad "Springtime" van Marianne design!


Veel redenen om weer lekker aan de slag te gaan!
Jullie hebben er weer ruim de tijd voor en hoef je kaart pas te linken voor zaterdag 02 maart 12.00uur!

Veel plezier weer met maken!

Groetjes Nadine, Marjan & Cornelie

30 opmerkingen:

  1. wat een leuke kaart om te liften en mooie voorbeelden zijn er weer gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke weer, ook leuke voorbeeldjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaarten DT dames.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erge leuke kaart om te liften en mooie voorbeeldkaarten, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke liftkaart heb je uitgekozen Cornelie! En jullie voorbeelden zijn allemaal mooi!! Ik ga ook weer een poging wagen!!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke liftkaart!! Leuk om te maken! Ik heb dat in elk geval met veel plezier gedaan! En 'k dacht zo: Cornelie d'r cupcake, ik zorg voor thee erbij ;).

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige voorbeelden en superleuke liftkaart! Ik hoop dat ik de tijd kan vinden mee te doen! Ook gave prijs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuk Challenge en de lift is ook super gedaan!
    Ga kijken of het lukt om mee te doen!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig liftkaartje!! Heb mijn versie geplaastst. Bedankt voor de inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie voorbeelden hadden jullie gemaakt en daarom ook met veel plezier deze kaart gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leukerd weer en die voorbeelden! Geweldig, de cupcake was haast om op te eten, moet zo'n dergelijke stempel ook maar eens op mijn lijstje zetten.
    Kan je een hoop leuks mee! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke lift en ben dan ook gelijk aan de gang gegaan. Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sorry voor het verkeerd doorlinken, dat krijg je als je haast hebt.
    Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuke challenge ! ik heb al 2 kaartjes gemaakt naar dit modelletje en er volgen er misschien nog wel een aantal !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heb mijn kaartje geplaatst,,super leuke lift deze keer!

    groetjes Relinde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke inspiratiekaart, ik ga mijn best doen!

    gr. Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ga er ook nog een maken met een cupcake
    grtjs, Marfien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heb mijn kaartje geplaatst. Leuke challenge!
    gr anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Op diverse blogs zag ik liftkaarten voorbij komen en kwam op dit blog terecht wat een leuk blog en leuke challenge,s ik ben meteen volger geworden.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Helemaaal leuk, voor de eerste keer dat ik meedoe!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo,

    Wat een leuke uitdaging, ik zag een gelifte kaart bij iemand anders voorbij komen en zij linkte me naar jullie, ik dacht laat ik een poging wagen (of 2)

    Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke uitdaging, mijn inzending staat er bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo,
    ik heb helaas een foutje gemaakt en weet niet hoe ik het kan herstellen.
    Willen jullie graag de naam Marjan en Ella weg halen want ik heb die verkeerd gelinkt.
    zal hem later opnieuw plaasten onder de naam scrappingtwins.
    alvast bedankt.

    Ella

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Als ik het goed heb begrepen mag je meerdere kaarten insturen. Bij deze dus 2, mag dat niet dan wil ik de kaart Jade 7 aanbevelen.
    Leuke challenge weer. Kijk al uit naar de vogende.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Op de valreep toch nog een kaartje gemaakt voor jullie challenge. Zo'n mooie kaart daar kon ik niet aan weerstaan om te liften!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi allemaal,
    ik heb deze keer het liften heel serieus en letterlijk genomen!!
    Leuk model!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh wat een mooie voorbeelden en de prijs.... Ja jeetje springtime, daar zijn we allemaal zo aan toe ;-)
    Op de valreep dus ook mijn inzending!
    Fijn weekend allemaal

    BeantwoordenVerwijderen