dinsdag 31 januari 2012

Liftchallenge #9

Hallo allemaal!

Wow, na de overweldigende deelname bij de vorige challenge hopen we met de volgende challenge natuurlijk ook op net zoveel enthousiasme. We zijn er ontzettend blij mee!

De kaart is uitgezocht door José en dit keer is het een kaart van de getalenteerde Dawn McVey. Ze maakt prachtige dingen. 

Dit is de kaart voor liftchallenge 9!


De winnares van challenge #7, Caro, heeft met ons meegelift en dit is haar prachtige kaart:



En dit zijn onze voorbeelden:





En natuurlijk is er weer een prijsje:


Leuk?

Doen jullie weer mee?! Jullie creaties kunnen jullie tot zondag 12 februari, 12.00 uur weer linken. Graag wel direct naar je liftkaart en niet je hele blog! 

Okee, let's lift! Wij kijken er weer heel erg naar uit.

Groetjes van het liftteam,
Nadine, Marjan, Cornelie en José


19 opmerkingen:

  1. Hij is leuk zeg en wat een prachtig prijsje wederom. mooie uitwerkingen van het team hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave kaart om te liften en wat een prachtige voorbeelden hebben jullie gemaakt!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super de liftkaart, ga proberen er iets van te maken......mooie uitwerkingen!!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou dat ziet erweer allemaal prachtig uit dames, ik ga mijn best weer doen.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke challenge, en zowaar ben ik eens de eerste in een challenge. Dat is me werkelijk nog nooit overkomen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wouw ,wat hebben jullie weer mooie voorbeelden gemaakt.
    De vorige lift ben ik vergeten te plaatsen, zal zorgen dat het deze keer wel gebeurd.

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke challenge, ik vind het leuk om mee te doen. Maar wat hebben jullie mooie voorbeelden gemaakt, super!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze kaart is helemaal mijn ding!! :)
    Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie, maar moeilijke kaart om te liften. Vooral omdat ik dit voor de aller eerste keer doe. Ben al gaan rondneuzen naar werkjes van Dawn en ik moet toegeven die dame heeft een aparte stijl en eentje die ik volledig zie zitten. De DT members hebben zich ook voortreffelijk ingezet. Sommige van hen volg ik al een tijdje, maar ik verklap niet wie ;o)

    nog een fijne dag,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. goedemorgen dt dames mijn uitwerking staat erop, ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden jullie uitvoeringen zijn weer prachtig.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat hebben jullie weer je best gedaan met deze mooie voorbeeldkaarten. Ook ik heb weer mijn fantasie de vrije loop gegeven.

    groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooie kaarten, ben blij dat ik weer wat meer tijd vind om met jullie mee te doen, groetjes mina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe voor het eerst mee met deze challenge, maar vond het voorbeeld en de uitwerkingen van jullie zo leuk dat is gisteren lekker aan de slag ben gegaan :)

    groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooie kaart om te liften en mooie voorbeelden zijn er gemaakt! Die van mij staat nu op mijn blog.
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oef! Het is me toch nog gelukt! Prachtige kaart weer is er gekozen. Ik ben benieuwd wat jullie van mijn lift vinden???
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hehe, was me dat haasten om nog kunnen mee te doen, maar 't voornaamste is 't is gelukt en daar ben ik blij om.
    Een hele leuke challenge was het om te doen, bedankt dames.
    Succes allemaal.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Op de valreep wil ik nog graag meedoen met deze leuke challenge. Ik heb er (een) mannenkaart(en) van gemaakt. Bedankt en tot de volgende ;-)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen