maandag 19 december 2011

Uitslag Challenge #6

Goedemorgen!

Hier zijn we met de uitslag van challenge #6.
Dit keer hadden we iets minder inzendingen, wellicht was iedereen te druk met kerstkaartjes, maar we zijn heel blij met de mooie inzendingen die we binnenkregen en bedanken iedereen voor de deelname!
Het was weer heel lastig kiezen door de mooie inzendingen die we kregen, maar na puntentelling is dit onze top 3 geworden. In willekeurige volgorde:

1. Brenda


2. Karin


 3. Jolanda


Drie prachtige kaartjes!

Maar de kaart die de meeste punten kreeg is gemaakt door Brenda !


Gefeliciteerd Karin en Jolanda met jullie welverdiende top 3 plekje en Brenda gefeliciteerd met je prijs!
De top 3 dames mogen deze button op hun blog plaatsen als ze willen.



En Brenda, jij kunt als winnares van deze challenge deze button op je blog plaatsten en lift gezellig met ons mee voor de volgende challenge.





Mail mij even Brenda, dan geef ik je het mailadres van Miranda van ScrappyDoo, die deze challenge heeft gesponsord. Zij zorgt ervoor dat de spulletjes jouw kant opkomen.



Dinsdag 3 januari 2012 zijn we we weer terug en dan vertelt Nadine 
jullie alles over de volgende challenge.



Voor nu wensen wij jullie allemaal ... heel prettige en gezellige feestdagen
 en zeker een goed en gezond en ook creatief 2012


Groetjes van Nadine, Cornelie, José en Marjan

14 opmerkingen:

  1. Oooh wat gaaf!! Ik sta in de top 3 en heb nog gewonnen ook:) Bedankt zeg! Jolanda en Karin ook van harte gefeliciteerd met jullie top 3 plekje! Mijn mailtje komt er aan:)
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! En idd Brenda, je was zeker ook mijn favoriet. De spulletjes komen naar je toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte Brenda...een geweldig mooi kaartje!
    Karin en Jolanda ook proficiat met hun top3 plekje.

    Meiden fijne feestdagen allemaal en tot 2012. Ik kijk er naar uit ;)

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartelijk gefeliciteerd dames van de top 3 en natuurlijk in het bijzonder Brenda!
    Het ziet er allemaal ook wel heel erg mooi uit!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow! Ik had nog niet alle creaties gezien zeg! Wat zijn ze gaaf! Die van Brenda is inderdaad erg mooi, gefeliciteerd hoor! De andere dames ook! Ik wens jullie allemaal fijne kerstdagen en een gelukkig en gezond 2012!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd dames van de top 3 en Brenda met je prijs!! Hele mooie kaartjes!
    Ook wij wensen jullie fijne feestdagen toe en een goed 2012.
    groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow gaaf hoor die van Brenda is echt heel erg mooi de anderen ook hoor maar terechte winnaar. Van harte gefeliciteerd dames.
    En ook namens mij hele fijne feestdagen en een zeer voorspoedig maar vooral creatief 2012.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Brenda gefeliciteerd met je eerste plaats en de prijs. Hele mooie lift!
    Karin en Jolanda, jullie ook proficiat met de top 3 plek!
    Allemaal hele fijne feestdagen gewenst en een goed uiteinde en vooral een gezond, gezellig en creatief 2012!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zie ik nou . . . ik sta in de TOP 3 . . .wat leuk
    Brenda gefeliciteerd, je kaart was ook mij favoriet hoor, en karin ook proficiat met je plaats in de top 3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat gaaaaaaaaaf in de top3, super.
    dames dank je wel.
    brenda en jolanda gefeliciteerd, het zijn prachtige kaarten.


    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve dames! Gefeliciteerd met jullie mooi kaarten! Brenda natuurlijk met je prijs, maar Karin en Jolanda ook met de top 3 plek, want alleen dat is al leuk toch?!
    Heel erg bedankt voor het meedoen iedereen, en ik hoop weer tot volgend jaar!
    Hele gezellige feestdagen voor iedereen en voor 2012 wens ik iedereen al het goeds, maar vooral gezondheid en creativiteit!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Allemaal gefeliciteerd!
    En ik mag zeggen: die van Brenda is ook mijn favoriete kaart!
    Fijne Feestdagen en tot volgend jaar!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Drie prachtige kaarten! Gefelciteerd allemaal! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen